Tworzymy prezenty pełne emocji

Tworzymy prezenty pełne emocji

Zrealizowano ponad 1 000 000 zamówień

Zrealizowano ponad 1 000 000 zamówień

Już 18 lat z Wami

Już 18 lat z Wami

Moje konto

Opis lasera - FAQ

01

Jak poprawnie wprowadzić tekst podczas składania zamówienia?

Wprowadź tekst bezpośrednio do pola formularza. Każdy tekst czytamy i edytujemy ręcznie, więc nie możemy zagwarantować dokładnego podziału zgodnego z Twoimi wymaganiami.

Kontrola tekstu: Prosimy o dokładne sprawdzenie wprowadzonego tekstu. Nie poprawiamy błędów ortograficznych, diakrytycznych ani innych reguł językowych. Po wygrawerowaniu tekstu nie ma możliwości jego zmiany.

Uwagi: Jeśli masz dla nas krótką uwagę, możesz ją tutaj dodać. Upewnij się, że jest wyraźnie oddzielona od tekstu przeznaczonego do grawerowania.

02

Jak długi tekst mogę wprowadzić?

Kiedy dodasz produkt do koszyka, system poprosi Cię o wprowadzenie tekstu lub obrazka. W oknie wprowadzania zobaczysz maksymalną długość tekstu, ale jest to jedynie informacja orientacyjna. Możesz bez obaw wpisać dłuższy tekst, a my go umieścimy na produkcie, ale pamiętaj, że im dłuższy tekst, tym mniejszy będzie na produkcie.

03

Jak długo trwa wykonanie produktu z opisem?

Grawerowanie laserowe to produkcja na zamówienie zgodnie z życzeniem klienta, a czas realizacji może wynosić 1 – 3 dni robocze.
Jeśli zależy Ci na czasie, możesz w koszyku dokupić opcję produkcji ekspresowej. Po zakupieniu produkcji ekspresowej Twoje zamówienie będzie realizowane priorytetowo.

04

Jakim fontem wykonywany jest tekst?

Obecnie oferujemy podstawową czcionkę Monotype Corsiva oraz 4 czcionki premium. Po dodaniu wybranego produktu do koszyka system wyświetli dostępne fonty dla danego produktu.

05

Czy zdjęcie (tekst) na produkcie będzie idealnie czarne?

Grawerowanie laserowe to coś jak magiczne rysowanie światłem na materiale, bez jego fizycznego dotykania. Po prostu wypala” wzór na przedmiotach takich jak zapalniczki czy breloki. Ciekawostką jest, że w zależności od tego, jak pada światło i pod jakim kątem patrzymy, efekt może wyglądać nieco inaczej. Na przykład na metalach takich jak mosiądz czy miedź obraz może mieć złotobrązowy odcień. To nie błąd – to fizyka.
Stal i stal chirurgiczna mają zabarwienie niemal czarne.

06

Czy można przesłać dwa zdjęcia – po jednym na każdą stronę produktu?

Niestety, obecnie nie oferujemy takiej opcji. Na produkt nanosimy tylko jedno zdjęcie.

07

Jak będzie wyglądać zdjęcie na produkcie?

Aby lepiej wyobrazić sobie, jak Twoje zdjęcie będzie wyglądać na produkcie, przekształć je na czarno-białe i zmniejsz na ekranie do przybliżonego rozmiaru danego produktu.

Opis zdjęcia
08

Czy przesłane zdjęcia są edytowane?

Zdjęcia nie są przez nas w żaden sposób edytowane graficznie. Dokonywany jest jedynie wycinek istotnych obszarów zdjęcia i przeniesienie ich na produkt – patrz przykład poniżej.
Upewnij się, że zdjęcie ma odpowiednie marginesy, aby cały produkt mógł zostać wygrawerowany. 

Opis zdjęcia
09

Jakie parametry musi mieć zdjęcie?

Zdjęcie musi spełniać 3 ważne kryteria:

1. Zdjęcie musi mieć odpowiednie marginesy wokół obiektu, który ma być umieszczony na produkcie
2. Fragmenty zdjęcia nie mogą być prześwietlone ani zbyt ciemne
3. Minimalna rozdzielczość musi wynosić 600x600 px

Opis pierwszego zdjęcia
Opis drugiego zdjęcia
10

Jakie zdjęcia są odpowiednie?

Dla najlepszego efektu najlepiej sprawdzają się proste, wyraźne, kontrastowe zdjęcia z odpowiednimi marginesami – na przykład twarze, dwie twarze obok siebie, kontrastowe zwierzaki, logotypy...

Opis pierwszego zdjęcia
Opis drugiego zdjęcia
Opis trzeciego zdjęcia
Opis czwartego zdjęcia
Opis piątego zdjęcia
Opis szóstego zdjęcia
11

Jakie zdjęcia są nieodpowiednie?

Nieodpowiednie są panoramy przyrody, kolaże składające się z wielu zdjęć, fotografie z nieodpowiednimi marginesami, ciemne lub niewyraźne zdjęcia, zdjęcia USG, zbyt wiele osób na jednym zdjęciu, teksty na fotografii oraz inne złożone obrazy zawierające wiele szczegółów – np. samochody, motocykle czy krajobrazy.

Nieodpowiedni przykład 1
Nieodpowiedni przykład 2
Nieodpowiedni przykład 3
Nieodpowiedni przykład 4
12

Co jeśli prześlę zdjęcie, które nie spełnia tych wymagań? Skontaktujecie się ze mną?

No cóż, nie będziemy zasypywać Cię pytaniami, dlaczego przesłałeś zdjęcie słabej jakości. Każdy ma swoje powody i to szanujemy. Wiemy z wielu lat doświadczenia, że każde zdjęcie może mieć dla Ciebie szczególne znaczenie – emocjonalne lub jako pamiątka – i chcesz je mieć na produkcie, nawet jeśli technicznie nie jest idealne.

13

Nie mogę przesłać zdjęcia. Co robię źle?

Jeśli masz problem z przesłaniem zdjęcia na naszą stronę, może to być spowodowane jego rozmiarem. Najczęściej problem pojawia się, gdy plik ma więcej niż 3 MB. Jeśli Twoje zdjęcie ma mniej niż 3 MB i nadal nie możesz go przesłać, spróbuj zmienić jego nazwę i upewnij się, że jest w formacie JPG lub PNG.

14

Czy zdjęcie na produkcie będzie kolorowe czy czarno-białe?

Zdjęcie na produkcie będzie zawsze czarno-białe.

15

Jak długo utrzyma się zdjęcie i tekst na produkcie?

W przeciwieństwie do nadruku, gdzie farba jest nanoszona na powierzchnię i może się z czasem łuszczyć, grawerowanie laserowe działa odwrotnie – materiał jest usuwany za pomocą wiązki światła, a efekt jest trwały. Warto jednak pamiętać, że nawet taki grawer nie jest całkowicie odporny na uszkodzenia mechaniczne, takie jak zarysowania. Na przykład zapalniczki noszone w kieszeni razem z kluczami lub monetami mogą być podatne na zarysowania. Mimo to widzieliśmy produkty używane codziennie przez trzy lata, a grawer był nadal dobrze widoczny.

16

Czy można otrzymać podgląd, jak będzie wyglądać produkt?

Nie oferujemy takiej usługi. Podgląd produktu moglibyśmy przygotować jedynie jako fotomontaż”, czyli komputerową symulację końcowego wyglądu. Taki podgląd nie oddaje rzeczywistego efektu grawerowania i nie ma żadnej wartości informacyjnej. To, jak produkt będzie wyglądać, zobaczysz dopiero po jego wykonaniu.
Uwierz nam – robimy to od prawie 20 lat.

17

Chciałbym dodać do swojego tekstu jakiś specjalny symbol, na przykład ♥†♣☻☺... Czy to możliwe?

Niektóre dodatkowe symbole można dodać podczas wprowadzania tekstu, który ma zostać umieszczony na produkcie. Inne znaki nie są akceptowane, ponieważ nie są obsługiwane przez czcionkę, są to kolorowe emoji albo nie są dostępne w zbiorze znaków używanym przez laser.

Symbole dostępne w systemie mogą wyglądać inaczej w zależności od urządzenia, systemu operacyjnego lub przeglądarki. Są to bowiem standardowe znaki ANSI. Poniżej znajduje się przykładowa tabela – tak będą one odwzorowane na produkcie:

18

Czy mogę zwrócić tak spersonalizowany produkt w ciągu 14 dni bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy)?

Niestety, jeśli zamówiłeś u nas produkt wykonany na indywidualne zamówienie, nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. Taki produkt nie jest dalej zbywalny, co potwierdza również kodeks cywilny.

19

Jak wygląda grawerowanie laserowe na szkle?

W przeciwieństwie do tradycyjnego piaskowania, grawerowanie laserowe oferuje znacznie bardziej precyzyjny i wyraźny efekt, co zapewnia lepszą czytelność. Nasza technologia laserowa osiąga dokładność powyżej 0,03 mm. Grawer na szkle tworzy matowy, chropowaty w dotyku efekt, który jest trwale wypalony w szkle. Zobacz przykład poniżej, aby lepiej to sobie wyobrazić.

Przykład graweru na szkle

Copyright © 2006-2025 wantie.pl